فعالیت رفع نشتی آنلاین بر روی فلنج‌های لبه‌دار 

 

تعمیر این نوع موارد از نشتی از طریق ساخت و نصب کلمپ زبانه دار انجام می‌گیرد به نحوی که بعد از بستن کلمپ کامپوند از طریق ولو‌های تزریق، به محفظه بین فلنج و کلمپ راه یافته و نشتی را آب‌بند می‌نماید

موقعیت ولو تزریق نیز در حد فاصل بین استاد بولت‌ها جانمایی می‌گردد تا فرایند تزریق به صورت کامل صورت گیرد

در پروسه‌های با فشار کاری بالا کلمپ‌ها به همراه Stiffener ساخته می‌شوند تا میزان ایمنی کار افزایش یابد

 

فعالیت رفع نشتی آنلاین

رفع نشتی های صنعتی بدون نیاز به توقف خط تولیدانواع سیالاتی که فرایند رفع نشتی برای آنها انجام میگیرد: عملیات رفع نشتی بر روی خطوط مختلفی از سیالات از جمله آب، بخار آب، هوا، انواع هیدرو کربن ها، اسید و غیره قابل پیاده سازی است.

محدوده ی دمایی و فشاری:

تجربه و تخصص کارشناسان شرکت اجازه عملیات رفع نشتی بر روی خطوط با فشار ٢٥٠ بار و دمای تا ٥٠٠ درجه سانتیگراد را میدهد.
تجهیزاتی که فعالیت رفع نشتی بر روی آنها صورت میگیرد:
هر نوع مجموعه مونتاژی مانند انواع فلنج، بانت ولو، مبدل حرارتی، بدنه ولو، انشعابات لوله در محدوده کار شرکت قرار دارد.

صنایعی که نیازمند فرایند رفع نشتی میباشند :

پالایشگاه های نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، خطوط انتقال، نیروگاه های حرارتی و هسته ای لازم به ذکر است با توجه به اینکه نوع سیال و فشار و دمای مسیر عملیاتی در طراحی کلمپ و باکس و همچنین انتخاب متریال آن نقش تعيين کننده ای دارد لذا طراحی های واحد مهندسی این شرکت با ارجاع به استاندارد های طراحی ASME و ANSI این مهم را به نحو احسن به انجام میرسانند.
شرکت فارس ماندا توسعه از جمله شرکت های پویا در زمینه رفع نشتی آنلاین میباشد که عملیات رفع نشتی را بر روی تجهیزات متنوع و در صنایع مختلف انجام داده است.

رفع نشتی آنلاین - فمتو لیک سیلینگ

رفع نشتی آنلاین مرتبط با فلنج‌های سطح تخت

 

آب‌بندی این نوع نشتی به کمک تزریق کامپوند داخل کلمپ‌هایی که یک شیار مرکزی دورتا دور آن پیش بینی شده انجام می‌گیرد. همچنین برای حصول اطمینان در فواصل مشخص از ولوهای واشری استفاده می‌گردد.
در مواردی که محدودیت فضا وجود دارد رفع نشتی آنلاین از طریق فرایند وایرینگ میتواند انجام گیرد

رفع نشتی لوله‌ها و اتصالات

 

لوله‌ها به کمک یک محفظه فلزی پوشش داده می‌شوند. این محفظه به تدریج با ترکیب کاپوند پر می‌گردد. به منظور به حداقل رساندن پتانسیل ریسک نفوذ کامپوند به خط لوله یک پوشش محافظ بر روی ناحیه نشتی قرار داده می‌شود و سپس محفظه اصلی روی آن نصب میشود.

رفع نشتی ولو‌ها

 

 روش رفع نشتی آنلاین ولوها بسته به محل نشتی متفاوت استنشتی‌هایی که در استافینگ باکس ولو رخ می‌دهد معمولا از طریق تزریق کامپوند داخل کلمپ G که روی محفظه آب‌بند نصب می‌شود مرتفع می‌گردد.

همچنین نشتی‌های مربوط به بدنه یا بانت ولو با توجه به شرایط نشتی از طریق وایرینگ یا نصب باکس قابل ترمیم است.